Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

De Mannen van de Wijk doen Tenerife aan!

9 september jl. zijn we met 9 bewoners en 3 begeleiders van Oranjeborg De Wijk vertrokken voor een 6-daagse vakantie naar het zonnige eiland Tenerife. We verbleven in een luxe villa met zwembad, sauna en een grote buitenkeuken er was zelfs een bioscoop aanwezig. Het werd een week voor in de boeken !
We begonnen de vakantie ontspannen met een bezoek aan het strand en struinden de lokale markten en winkeltjes af, en sommige bewoners besloten zichzelf lekker te verwennen, ze genoten van ontspannende massages en lieten hun voeten schoonmaken door kleine visjes – een bijzondere ervaring! De sfeer zat er meteen goed in.

Maar er was ook genoeg actie voor de avonturiers onder ons. Willem en Remco lieten zien dat ze echte waaghalzen zijn door een spectaculaire skydive te maken! En alsof dat nog niet genoeg was, stapten we later die week op jetski’s. Ronald scheurde als een echte Max Verstappen over het water. Het avontuur hield daar niet op, want we gingen met een snelle boot, de Rapido, op zoek naar walvissen. Na een tijdje kwamen we oog in oog te staan met deze prachtige dieren en hebben wij ze van heel dichtbij gezien. We volgden ze een tijdje terwijl ze door het water gleden, een onvergetelijke ervaring. Na dit avontuur hebben we onszelf getrakteerd op een frisse duik in het helderblauwe water van Tenerife. Natuurlijk moesten we ook even kijken wie er het beste een bommetje kon maken.
Een andere onvergetelijke dag was het Sian Park, het grootste en mooiste waterpark van Europa. Hier leefden we ons uit op de vele spannende waterattracties waarbij de adrenaline flink door ons lijf gierde.

Ondertussen zorgde de begeleiding elke dag voor culinaire hoogstandjes in de buitenkeuken van de villa. Door het uitgebreide ontbijt konden we de dag als geen ander aan en de luxe verzorgde BBQ’s in de avond, zorgde ervoor dat we na veel lachen en gezelligheid voldaan naar bed gingen. Kortom het was tot in de puntjes geregeld. Deze week vol avontuur, ontspanning en heerlijk eten zullen we niet snel vergeten!